Sunday, May 22, 2011

New!

HYE! NAMA SAYA FATIN SYAHIRA :')
sempena cuti semester, aku tiba-tiba merajinkan diri menggeledah nak designkan belog. kehkehkeh. kalau bab-bab nie rajin benau tapi kalau bab kemas rumah memang failed LOL! haha :') tapi sekali tengok macam gedik semacam pulak kan header baru nie tapi aku suka bangat sih. nampak comel. kahkahkah. (masuk lif tekan sendiri) kalau rasa nak muntah tuh cepat-cepat masuk toilet okay? hehe.

kalau design-design belog nie memang aku lebih prefer yang simple but nice. nampak kemas dan tak serabut. kang serabut-serabai tak pasal-pasal kena migrain bila masuk belog aku so aku rasa bertanggungjawab nak selamatkan otak korang daripada terputus mana-mana wayar. kehkehkeh. (saja buat lawak antarabangsa, tapi kalau tak lawak silalah jangan gelak). so korang rasa template belog baru nie okay tak? kalau tak okay jangan kutuk taw. berdosa LOL! kalau nak kutuk jugak, kutuk dalam hati eh. jangan kuat-kuat!

by the way, aku dah draftkan semua post sebelum-sebelum nie. sorry. bukan apa, rasanya nak mula hidup baru. ececeh. dah macam orang mati laki dah nie. sangat tak boleh blah statement aku >.<' hehe. jangan terasa okay? sayang korang! meh sini nak big hug sikit. muaaaaah :)

2 comments:

  1. designkan utk blog kak faten pulak blh? akak tak pandai la...

    ReplyDelete
  2. adeh akak. fatin pun test-test je nieh.

    hehe :')

    eh eh. nama kita sama la. huhu!

    ReplyDelete