Saturday, May 21, 2011

Refresh.

jangan terkejut kalau blog ini terlalu kosong T____T aku memahami perasaan yang kau alami sekarang sebab aku pun rasa benda yang sama. tsk tsk tsk. jangan risau! aku akan sedaya upaya buat yang terbaik. ada aku kisah? langsung tak. haha. bajet kerek pulak. ada jugak yang makan pelempang laju-laju kejap lagi. kau nak? tahu pun cuak. aku pun cuak bab-bab lempang-melempang nie sebab aku bukan gangster okay! saja bikin panas. kau rasa panas tak?


memang blog ini bertukar rupa dalam sekelip mata. aku sendiri pun tak sangka. ingatkan saja-saja nak test template baru tapi apakan daya, nasi sudah basi. tiada gunanya lagi. ececeh. sedih tahap cipan sampai boleh keluar peribahasa baru. nanti aku tanya mak aku kalau-kalau ada darah A. Samad Said mengalir deras dalam badan aku. kehkehkeh. mana tahu kan kalau-kalau ada bau-bau bacang. dapat aku bersajak jiwang-jiwangan. kehkehkeh.


trying harder to be better- Fatin Syahira(2011)

kepada yang sudi membaca blog aku yang tak seberapa ini, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak sebab sudi luangkan masa dan memberi sokongan. kalau tak suka jangan masam muka sebab nanti cepat tua. okay? teruskan membaca!


xoxo!


p/s : Alhamdulillah! keputusan semester 2 dah keluar :')



No comments:

Post a Comment